TECH SHOW


عصر پس از کامپیوتر؟ بله، این همان چیزی است که هم اکنون در آن به سر می بریم و همچنان تبلت ها در حال قورت دادن بازار کامپیوتر هستند. طبق اطلاعات جدیدی که NPD منتشر کرده، انتظار می رود که بازار فروش تبلت ها از ۷۲.۷ میلیون واحد در سال ۲۰۱۱ به بیش از ۳۸۳.۳ میلیون واحد در سال ۲۰۱۷ برسد. برای مقایسه بد نیست که بدانید فروش جهانی PC در سال ۲۰۱۱ تقریبا ۳۵۲.۸ میلیون دستگاه بوده و البته فروش فصل چهارم ۲۰۱۱ نسبت به سال قبل کاهش ۶ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش نارنجی از techcrunch، علاوه بر اینکه این اعداد و ارقام در خصوص تبلت ها قابل اعتنا هستند، نکته جالب تر این است که بخش بزرگی از این رشد در اختیار بازارهای نوظهور بوده است. پیش بینی می شود بازارهای و برند های نوظهور و نوپا از سهم ۳۶ درصدی فروش در سال ۲۰۱۱ به سهمی بیش از ۴۶ درصد در سال ۲۰۱۷ دست یابند.

جریان خروشان تبلت ها -با وجود بازارهای نوظهور و برندهای تازه- تنها به آی پد وفادار نمانده است. برای مثال گزارش NPD نشان می دهد که برند نوظوهوری همچون Aakash در هند، توانسته از نام شناخته شده ای همچون دل پیشی بگیرد. در حال حاضر مناطقی همچون چین و آسیا اقیانوسیه از نظر ضریب نفوذ تبلت ها و همچنین برندهای نوظهور در صدر قرار دارند. اما برزیل، هند، روسیه و دیگر کشورها هم در حال تبدیل به قدرت بزرگی در بازار خرید تبلت هستند. البته بیشتر این رشد، مدیون پردازنده ها کم مصرف و تبلت های ارزان تر از ۱۰۰ دلار بوده و خواهد بود.

این موسسه تحقیقاتی اعتقاد دارد که زمینه رشد دیگر این بازار، خود پلتفرم تبلت و کارایی آن به نسبت پیشرفت های تکنولوژیک است. به گونه ای که این سیر تکامل از چگالی پیکسل بالاتر شروع شده و سپس به سمت کارایی بالاتر میل پیدا خواهد کرد. در نمودار زیر می توانید پیش بینی رشد تبلت ها بر اساس چگالی پیکسل نمایشگرهای شان را ببینید.

 

و جالب تر از همه -خواه قبول داشته باشید یا خیر- این است که به نظر می رسد مایکروسافت احتمالا یکی از رقبای بزرگ بازار تبلت در آینده خواهد بود. طبق اطلاعات جمع آوری شده از بازار آمریکا توسط موسسه تحقیقاتی ان دی پی، ۳۹ درصد از دارندگان تبلت می گویند که یکی از گزینه های بسیار مهم آنها هنگام انتخاب تبلت بعدی، داشتن سیستم عامل ویندوز است.

کم کم کارزار تبلت ها با وجود رقبای قدرتمند سخت و نرم افزاری به نقطه اوج خود نزدیک می شود. راستی، تبلت بعدی شما چه سخت افزار و سیستم عاملی خواهد داشت؟

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

رمز فایل:www.downloadha.com

لینک 

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


پس از مدت ها انتظار بالاخره کنسول PS Vita وارد بازار ایران شد
این کنسول دستی پلی استیشن که طرفداران بسیاری در سراسر جهان منتظر آن هستند بالاخره وارد ایران شد تا ایرانیان عزیز هم بتوانند از بازی کردن با این کنسول سرگرم شوند
البته ریجن هایی که از این کنسول وارد بازار شده اند ریجن J که مخصوص ژاپن هستند می باشد و هنوز ریجن اروپا عرضه نگردیده که آن هم مربوط به عرضه شدن دیرتر کنسول ویتا در اروپاست
این کنسول دستی هم اکنون به قیمت بسیار گران 1.100.000 تومان به فروش می رسد که علت آن می تواند فراگیر نشدن این کنسول در ایران و واردات این کنسول از کشور ژاپن باشد

 

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امروز بصورت رسمی آخرین مدل کارت گرافیکی خود با نام R7950 Twin Frozr 3GD5/OC را معرفی کرد که بر اساس آخرین تراشه گرافیکی 28 نانومتری Radeon HD7950 محصول AMD و با قابلیت پشتیبانی از نسل سوم PCI Express ساخته شده است. طرح انحصاری فن MSI با نام Twin Frozr III شامل دو فن 8 سانتی متری برای حرارت و نویز کمتر نیز در این محصول لحاظ شده است.

تراشه 7950 دارای 1792 عدد پردازنده Stream و 112 واحد Texture بهمراه فرکانس کاری 800 مگاهرتز و حافظه 384 بیتی با فرکانس کاری 1.25 گیگاهرتزی DDR5 با ظرفیت 3 گیگابایت می باشد و در بیشترین حالت، توانی بالاتر از 200 وات را برای کار مصرف نمی کند.

لازم به یادآوریست که بقیه سازندگان کارت گرافیک نیز در روزهای اخیر محصولات جدید خود بر پایه ی این تراشه را معرفی کرده بودند. البته معرفی کارتهای HD7950 چند هفته بعد از کارت HD 7970 صورت می گیرد. همانطور که انتظار می رفت کارت 7950 برای رقابت با کارت NVIDIA GTX 580 به بازار عرضه و هدف گذاری شده و فعلا  بین 450 تا 500 دلار نیز قیمت دارد.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چند هفته ای بود که شایعات یک مدیرعامل جدید برای سونی بر سر زبان ها افتاده بود تا اینکه امروز سر انجام تایید شد کازوئو هیرای ژاپنی به ریاست و مدیرعاملی این شرکت رسیده است.

به گزارش نارنجی از انگجت، تا پیش از این، ریاست سونی بر عهده هوارد استینگر آمریکایی بود اما سونی طی چند سال گذشته با زیان دهی های بزرگی مواجه بوده و حالا با انتخاب یک مدیرعامل جدید تلاش می کند با تغییراتی بنیادین مشکلات خودش را حل کند.

مدیرعامل جدید از ابتدای ماه آینده میلادی رسما کار خود را آغاز خواهد کرد. او یکی از مدیران موفق در بخش بازی های کامپیوتری و موسیقی بوده و این شرکت امیدوار است با ورود این مدیر جدید سال آینده موفقی در پیش رو داشته باشد.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رقابت میان شرکت های سازنده تبلت برای کسب سهم بیشتر از بازار باعث افزایش توان پردازش گرافیکی و قابلیت های سخت افزاری این محصولات شده است.
در این میان اولین تبلت جهان که مجهز به پردازنده چهار هسته ای است هم آماده عرضه به بازار شده است. البته نسخه اولیه این محصول در نمایشگاه سی ای اس 2012 به نمایش درخواهد آمد.
این تبلت 10.1 اینچی که از دقت استثنایی 1920 در 1200 و 224 PPI density برخوردار است بسیار قدرتمندتر از تبلت های آی پد اپل است که فعلا نبض بازار رایانه های لوحی را در اختیار دارند.
این محصول به پردازنده های چهار هسته ای Tegra 3شرکت Nvidia که 1.3 گیگاهرتزی است تجهیز شده و میزان RAM در نظر گرفته شده برای آن یک گیگابایت است.
قرار است این تبلت مجهز به سیستم عامل آندروید 4 باشد. جزییات بیشتر در مورد این محصول از جمله قیمت دقیق و زمان عرضه آن در بازارهای جهانی ظرف هفته های آینده اعلام می شود.
رابط کاربری تمام لمسی با دسترسی سریع به برنامه های مورد علاقه، پخش ویدیو با دقت بسیار بالا و صدای استریو، امکان مطالعه کتب الکترونیک با همه جزییات و با حروف واضح پشتیبانی از پورت USB3 و HDMI از جمله دیگر امکانات این محصول است که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده !

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

آمار جدید نشان می دهد که ویندوز ۷ سرانجام به مقام پر استفاده ترین سیستم عامل دنیا نایل آمده است. البته پیش از این نیز افتخار این مقام در اختیار برادر کوچکتر همین سیستم عامل، یعنی ویندوز اکس پی بوده است اما سر انجام به نظر می رسد این ماه ویندوز ۷ موفق شده رتبه اول را از آن خود بکند.

فراموش نکنید ویندوز اکس پی یک سیستم عامل قدیمی با سابقه ای ۱۰ ساله است و وقتی روی سیستمی نصب بشود به این راحتی ها جای خودش را به سیستم عاملی دیگر نمی دهد! بنابراین این رشد ویندوز ۷ یک پیشرفت خوب برای مایکروسافت به حساب می آید. اگر می خواهید کمی بیشتر سرعت رشد ویندوز ۷ را حس کنید این آمار را ببیند: ویندوز ۷ در اکتبر سال ۲۰۰۹ وارد بازار شد و:

- تعداد کاربران اش در سه ماه از مک بیشتر بود.
- در طی ۱۰ ماه از ویندوز ویستا عبور کرد.
- حالا بعد از ۲ سال موفق شد از اکس پی هم عبور کند.

شاید بتوان این را نوعی رکورد به حساب آورد. مایکروسافت می گوید تا به حال بیش از ۴۵۰ میلیون نسخه از ویندوز ۷ را به فروش رسانده است و به این عدد تعداد نصب های غیرقانونی را هم اضافه کنید.

فعلا که مایکروسافت حدود ۹۰ درصد بازار سیستم عامل های کامپیوترها را در اختیار دارد و در این بازار تقریبا به طور کامل حکمفرمایی می کند.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

رفتن استیو جابز خبر ناراحت کننده ای است که ثاثیر عمیقی به جای خواهد گذاشت به همراه خودش واکنش های زیادی را هم به وجود آورده است. بد نیست نگاهی بیاندازیم به برخی از آنها:

 

بیل گیتس: رییس هیات مدیره مایکروسافت
من واقعا از خبر درگذشت استیو جابز متاسف شدم. من و ملیندا با خانواده استیو، دوستان و تمام علاقمندانش همدردی می کنیم.

من و استیو اولین بار حدود ۳۰ سال پیش همدیگر را ملاقات کردیم. ما در نیمی از طول زندگی مان همکار، رقیب و دوست بودیم. دنیا به ندرت افرادی را به خود دیده که به تاثیر گذاری استیو جابز باشند. تاثیری که در نسل های آینده هم حس خواهد شد.

برای کسانی که آنقدر خوش شانس بوده اند که با استیو جابز کار کنند این یک افتخار بزرگ است. من همین الان دلم برای استیو تنگ شده است.

 

باراک اوباما: رییس جمهور آمریکا
من و میشل از درگذشت استیو جابز متاسف شده ایم. او یکی از بزرگترین مخترعین آمریکا بود و آنقدر شجاع که متفاوت فکر کند.

با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های روی کره زمین از گاراژ خانه اش و با شخصی کردن کامپیوترها و با آوردن اینترنت به جیب ما او انقلاب فناوری اطلاعات را در دسترس همه قرار داد و آن را لذت بخش کرد.

استیو جابز گفته بود طوری زندگی می کند که انگار هر روز اش آخرین روز زندگی اش است. او واقعا اینگونه زندگی می کرد. او زندگی ما را تغییر داد و تمام صنایع را تحت تاثیر خودش قرار داد.

 

استیو بالمر: مدیرعامل مایکروسافت
من می خوام تاسف عمیق ام را از درگذشت استیوجابز بیان کنم. او یکی از موسسان صنعت ما و یک آینده نگر به معنای واقعی بود. قلب من به همراه خانواده اش، تمام کسانی که در اپل کار می کنند و هر کسی است که تحت تاثیر کارهای او قرار گرفته.

 

مارک زوکر برگ: مدیرعامل فیسبوک
متشکرم استیو از اینکه یک مربی و دوست خوب برای من بودی. متشکرم از اینکه نشان دادی چیزی که ساختی می تواند دنیا را تغییر دهد. دلم برایت تنگ می شود.

 

لری پیچ: مدیرعامل گوگل
من به خاطر این خبر بسیار بسیار ناراحتم. استیو مرد بزرگی با دستاوردهای فوق العاده و هوش عالی بود. او همیشه می توانست در چند کلمه بگوید که شما به چه چیز باید فکر کنید قبل از اینکه بخواهید به آن فکر کنید.

تاکید او بر روی user experience همیشه برای من الهام بخش بوده است. او انسان مهربانی بود و همیشه با اطلاعات و نصحیت هایش به من کمک میکرد. حتی اخیرا و در زمانی که حال خوبی نداشت.

 

سرگی برین: موسس دوم گوگل
از نخستین روزهای گوگل هر زمان که من و لری به دنبال الهام، نگاه به آینده و مدیریت می گشتیم نیاز داشتیم که به سمت دفتر اپل نگاه کنیم.

تمایل استیو برای عالی بودن توسط هر کسی که با محصولات اپل کار کرده است، احساس می شود. مانند همین مکبوکی که من دارم این متن را با آن می نویسم. من با چشمان خودم این تمایل به کمال را از نزدیک و در ملاقات هایی که داشتم دیده ام.

 

روبرت مرداک: مدیرعامل News Corp
امروز ما یکی از بزرگ ترین متفکران، مبدعان و کارآفرینان تمام تاریخ را از دست دادیم. استیو جابز بزرگ ترین مدیرعامل نسل خودش به شمار می رود. من در حالی که عمیقا از مرگ او متاسف هستم به تاثیر بزرگ او بر نوع استفاده کاربران از رسانه ها فکر می کنم.

 

دیک کوستولو: مدیرعامل توییتر
در هر دوره و به ندرت فردی پیدا می شود که فقط مسیر را به جلو نمی برد. بلکه یک استاندارد جدید برای اندازه گیری به وجود می آورد.

 

اریک اشمیت: رییس هیات مدیره گوگل
امروز روز ناراحت کننده ای برای همه ما است. استیو مجموعه ای از طراحی و تکنولوژی بود و دیگر مانند او را نخواهیم دید. او با استعداد و شخصیت کاریزماتیک اش، سایرین را برای انجام غیرممکن ها الهام می بخشید. بدون شک او به عنوان بزرگترین مخترع تاریخ دنیای کامپیوتر در ذهن همه ما به یادگار خواهد ماند.

 

باب ایگر: مدیرعامل دیزنی

استیو جابز یک دوست عالی و مشاور قابل اعتماد بود. میراث وی تنها چند ابزار تولید شده یا یک شرکت نیست، بلکه میلیون ها نفری هستند که از او الهام گرفتند، زندگی هایی هستند که تغییر کردند و فرهنگی است که آفریده شد. استیو مردی از جنس اصل با ذهنی خلاق و مبتکر بود. با وجود تمامی اختراعات او هیچ گاه لحظه ای آرام ننشست. با رفتن او دنیا یک مبتکر بی مانند، دیزنی یکی از اعضای خانواده اش و من یکی از بهترین دوستانم را از دست دادیم.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

Google : در سال ۱۹۹۸ ، پروژه تحقیقاتی که توسط Sergey Brin و Larry Page ، دو تن از دانشجویان دکترای دانشگاه Stanford انجام شد منجر به ایجاد سایت گوگل شد

Facebook : در فبریه سال ۲۰۰۴ شاید هیچ کس فکرشو نمی کرد که این سایت که توسط مارک زوکربرگ طراحی شد و در ابتدا فقط برای دانشگاه هاروارد در دسترس بود ، الان چنین غولی بشه و بتونه در شش هفت سال تعداد کاربرانش رو به بیش از ۷۵۰ میلیون نفر در سراسر دنیا برسونه . تصورش رو بکنید ! از هر ۸ نفر در دنیا یک نفر عضو این سایته !!!

Yahoo : یکی دیگه از سایتهایی که از دانشگاه استنفورد جرقه اش زده شد .

یاهو که مخفف Yet Another Hierarchical Officious Oracle هستش ، در سال ۱۹۹۵ توسط Jerry Yang و David Filo پایه ریزی شد .

YouTube : این سایت که الان میلیونها فایل ویدیویی و به اشتراک گذاشته رو میزبانی می کنه توسط سه تن از کارمندان قبلی PayPal به نام ، Chad Hurley, Steve Chen و  Jawed Karim راه اندازی شد . اولین ویدیوی سایت هم توسط Jawed Karim آپلود شد که یک ویدیو ۱۹ ثانیه ای به نام me on the zooبود .

Amazon : سال ۱۹۹۵ سایت آمازون توسط Jeff Bezos راه اندازی شد و کار خودش رو با فروش کتاب به صورت آنلاین شروع کرد …

Twitter :در سال ۲۰۰۶ سرویس میکروبلاگ توییتر که به کاربرانش اجازه می داد پستهای حداکثر ۱۴۰ کاراکتری (tweet) رو ارسال کنند و به اشتراک بگذارند ، توسط Jack Dorsey راه اندازی شد . این سرویس به سرعت محبوبیت فوق العاده ای رو کسب کرد تا جایی که در سال ۲۰۱۱ تعداد کاربرانش از ۳۰۰ میلیون نفر فراتر رفت . این سایت به سرویس اس ام اس روی اینترنت معروف شده !

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

 

 

ابعاد این تبلت ۹.۴*۱۸۵.۷*۲۴۱.۲ ميليمتر ميباشد

وزن آن 652 گرم براي مدل Wi-Fi و 662 گرم براي مدل 4G خواهد بود

حافظه داخلي آن در سه نوع 16 و 32 و 64 گيگابايت خواهد بود

صفحه نمايش آن Retina با قابلت تاچ چندتايي و LED-backlit بهمراه تكنولوژي IPS

دقت صفحه نمايش 1536*2048 پيكسل است كه 264ppi ميباشد

سطح صفحه نمايش آن داراي پوشش oleophobic خواهد بود كه باعث ميشود اثر انگشت روي آن نماند

پردازنده آن از نوع Qual-core A5X با سرعت 1GHz است

بلوتوث آن ويرايش 4 است و از نسل جديد LTE در شبكه پشتيباني ميكند

دوربين آن 5 مگاپيكسل با قابليت Autofocus  و امكان فيلمبرداري 1080p است

اين تبلت مجهز به سنسورهاي Accelerometer و Ambient light sensor و Gyroscope ميباشد

همچنين اين محصول مجهز به قطب نما ميباشد و مدل 4G آن داراي GPS است

بالاخره آيپد جديد به صحنه رفت همانطور كه در شايعات ذكر شده بود اين آيپد داراي صفحه نمايش از نوع Retina با دقت 1536*2048 پيكسل ميباشد كه صفحه نمايش 9.7 اينچي آن داراي 3.1 ميليون پيكسل ميباشد يعني در هر اينچ داري 264 پيكسل ميباشد.

همچنين اين آيپد داراي پردازنده A5X بوده كه داراي پردازنده چهار هسته اي گرافيك ميباشد.

همچنين اين محصول داراي دوربين iSight ميباشد كه بسيار شبيه به آنچه هست كه در iPhone 4S ديده ايد كه داراي 5 مگاپيكسل بوده و ميتواند با كيفيت 1080p فيلمبرداري كند.

دوربين آيپد جديد 5 مگاپيكسل بوده كه توان فيلمبرداري بصورت 1080p را دارد . دوربين آن داراي autofocus ميباشد و داراي فيلتر IR است


آيپد جديد داراي Siri نيز ميباشد اما داراي راهنماي صوتي نيست بلكه داراي نرم افزاري ميباشد كه شما ميتوانيد بوسيله آن بصورت صوتي تايپ نماييد كه در حال حاضر براي انگليسي و فرانسه و آلماني و ژاپني پشتيباني ميگردد

باتری این محصول توان استفاده مدام بمدت ۱۰ ساعت را دارد

 

وجود کارت گرافیکی بسیار قدرتمند در کنار رزولوشن بالا بدین معناست که هیچگونه جزئیاتی از چشم شما نمی افتد و آیپد جدید بسیار مناسب است برای کارهای گرافیکی و برنامه SketchBook Pro نیز برای آیپد جدید موجود است

شما براحتي ميتوانيد روي عكسها زوم نماييد و ديگر رزلوشن آن مهم نيست حتي ميتوانيد روي عكس 100 مگاپيكسلي زوم نماييد

همچنين با اين دقت اجراي بازي روي آن بسيار روان و جذاب خواهد بود و شما براحتي ميتوانيد زوم نماييد و تمام جزييات را مشاهده كنيد

حتي قدرت حافظه و پردازش ان از XBOX 360 نيز بيشتر ميباشد

همچنين اين شركت نرم افزار iWork را بهمراه آيپد عرضه ميكند كه اين نرم افزار آپديت شده است و شما ميتوانيد با نمودارها و نماهاي سه بعدي كار نماييد.

 

اپليكشين iPhoto  امكانان جديدي روي آيپد دارد و شما ميتوانيد با اين نرم افزار تصاوير را بين iDevice ها ارسال نماييد همچنين ابزارهاي ويرايش عكس زيادي دارد

اين نرم افزار امكانات زيادي براي مشاهده عكس دارد و شما ميتوانيد تصاوير با دقت بسيار زياد را روي آن مشاهده نماييد و براحتي ميتوانيد تصاوير خود را با آن در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك گذاريد

همچنين شما ميتوانيد براحتي نور و رنگهاي عكس را اصلاح نماييد و با تاچ چندگانه اين كه دارد تصاوير را ويرايش نماييد

قيمت اين دستگاه از 499 دلار براي مدل 16GB Wi-Fi آن شروع خواهد شد و مدل 4G آن از 629 دلار شروع ميشود و داراي سه مدل 16 و 32 و 64 گيگابايتي خواهد بود. همچنين iPad2  نيز در مدل 16 گيگابايتي همچنان توليد خواهد شد و قيمت آن 399 دلار براي مدل Wi-Fi و 529 دلار براي مدل 3G خواهد بود.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1386برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 13 14 15 16 17 ... 18 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , alimohades.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com