TECH SHOW


 معرفی اسمارت فونی مقاوم توسط Caterpillar
بعضی از شما دوستان که با صنعت ساخت و ساز آشنا هستید، احتمالا نام برند Caterpillar را شنیده اید، اما جالب است که بدانید ظاهرا این شرکت در حال گسترش فعالیت های خود در زمینه های دیگر نیز می باشد چرا که به تازگی این شرکت اسمارت فونی اندرویدی بنام Caterpillar CAT B1 را معرفی نموده است و همانطور هم که از سابقه و زمینه اصلی فعالیت این شرکت می توان فهمید، این محصول می بایست بسیار مقاوم و قدرتمند باشد.


این اسمارت فون دارای تاییدیه IP67 بدلیل خاصیت ضدخش، ضد آب و ضد گرد و خاک بودن است. CAT B1 را می توان تا عمق ۱ متری و به مدت ۳۰ دقیقه نگه داشت. اما جدا از طراحی محکم و مقاوم آن مشخصات داخلی آن نیز مطلوب به نظر می رسد. اسمارت فون CAT B10 دارای صفحه نمایشی ۳.۲ اینچی، پردازشگری ۸۰۰ مگاهرتزی و تک هسته ای، یک دوربین ۵ مگاپیسکلی در پشت و دوربینی در جلو می باشد.

سیستم عاملی که برروی این اسمارت فون قرار داده شده است، اندروید ۲.۳ Gingerbread می باشد و به نظر می رسد آپدیت به اندروید ۴.۰ را نیز دریافت خواهد کرد. انتظار می رود که اسمارت فون اندرویدی Caterpillar CAT B10 در اواخر ماه May و در سراسر جهان با قیمتی حدود ۵۰۰ دلار در دسترس باشد.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

LG Lucid

 

ما شما آورده مشخصات برای اولین بار در LG شفاف چند هفته پیش، و در حال حاضر ارائه غیر رسمی از هر جا آن است که آنها سطح ظاهر است. تمام چیزهای زیادی برای نوشتن در اینجا، بصری صحبت کردن نیست. مشخصات، به عنوان ما آنها را قبلا گزارش شده، هستند.
 




4-NOVA اینچ صفحه نمایش (IPS، مانند طیف)
دوربین 5MP با استفاده از فیلم 1080P
16GB از ذخیره سازی
1GB RAM
1.2GHz دو هسته پردازنده
آندروید 2.3
4G LTE
آیا توجه کنید که این به بیرون درز کدها اغلب به عنوان تبدیل به متفاوت باشد زمانی که گوشی در واقع اعلام کرد.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


 پرندگان خشمگین فضایی رسما معرفی شدند

همانطور که Rovio قول داده بود، این شرکت امروز آخرین نسخه از بازی پرندگان خشمگین یا انگری بردز با نام Angry Birds Space را معرفی نمود. این نسخه از بازی برای پلتفرم های مختلف مانند iOS، اندروید، مک و پی سی در روز ۲۲ مارس ارائه خواهد شد. البته قرار است در رابطه با این بازی انیمیشن ، کالا و کتابهایی نیز منتشر شود. نسخه فضایی پرندگان خشمگین قرار است در ۶۰ مرحله مختلف در اختیار دوستداران و علاقمندان به این بازی قرار گیرد. همچنین در این نسخه شخصیت هایی همراه با نیروهای جدید معرفی میشوند و مرحله های جدیدتر با یک آپدیت ساده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این بازی امروز و برای اولین بار برروی یک گالکسی نوت در کنفرانس SXSWi به نمایش گذاشته شد.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀



اینستاگرام حالا یکی از محبوب ترین نرم افزارهای به اشتراک گذاری عکس در میان کاربران iOS است. اپلیکیشنی که تعداد کاربران آن به گفته Kevin Systrom (یکی از موسسین اینستاگرام)، با نسبتی در حد و اندازه های فیسبوک در حال رشد است! این اپلیکیشن تا کنون ۲۷ میلیون بار از اپ استور دانلود شده. و آقای کلوین گفته که ۶۷٪ این تعداد، همین دیروز در اینستاگرام فعالیت داشته اند.

اما شب گذشته، کلوین سیستروم، نسخه اندرویدی این اپلیکیشن محبوب را -بعد از ماه ها بحث و شایعه- در فستیوال SXSW معرفی کرد.

تنها مورد اضافه ای که کلوین در خصوص این نسخه مخصوص گفته این است که: «این نسخه [اندرویدی] از برخی لحاظ از نسخه iOS بهتر خواهد بود. در واقع معرکه است.»

تیم اینستاگرام از دسامبر ۲۰۱۱ در حال کار بر روی نسخه اندرویدی این اپلیکیشن است. البته آقای سیستروم خبر دقیقی از زمان عرضه این نسخه نداده است. اما همین که بالاخره به صورت رسمی مشخص شد که اینستاگرام یک خواهر اندرویدی هم دارد، مطمئناً بسیاری از کاربران سیستم عامل موبایلی گوگل را خوشحال خواهد کرد. هر چند که شاید به مزاج برخی از کاربران iOS خوش نیاید!

اما شما چه فکر می کنید؟ آیا استقبال از آن در حد و اندازه های iOS خواهد بود؟ به نظر شما کیفیت های متفاوت، در دوربین گوشی های اندرویدی، چه تاثیری بر این شبکه بزرگ اشتراک تصاویر خواهد گذاشت؟ آیا اینستاگرام در اندروید متحول خواهد شد؟

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ممکن است افرادی پیدا بشوند که دلشان بخواد کل سیستم عامل ویندوز 7 را روی تلفن شان داشته باشند. راه حل برای این افراد استفاده از xpPhone 2 است که توسط شرکت ITG وارد بازار می شود.

این شرکت چینی معتقد است ویندوز 7 با وجود اینکه برای تلفن های هوشمند طراحی نشده اما کارایی های زیادی دارد و بنابراین مشتریان زیادی به سراغ محصولش می آیند.

اینجا یک تلفن با ضخامت 17.5 میلیمتر داریم که نمایشگری 4.3 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل دارد که توسط شرکت شارپ تولید شده است و از مولتی تاچ هم پشتیبانی می کند.


xp3.jpg

می دانید که ویندوز 7 از پردازشگرهای ARM پشتیبانی نمی کند بنابراین در این تلفن از پردازشگر اتم اینتل سری Z5xx استفاده شده است که تا 2GHz سرعت خواهد داشت و تا ۲ گیگابایت رم هم روی آن قرار می گیرد.

یک حافظه ۱۱۲ گیگابایتی SSD هم تلفن را همراهی می کند تا خیالتان از نظر سرعت و حافظه راحت باشد و می توانید آن را با کارت حافظه میکرو اس دی هم افزایش بدهید. یک سوکت میکرو HDMI هم روی آن قرار گرفته که کار انتقال صدا، تصویر و دیتا و تبدیل به USB 2.0 را برایتان انجام می دهد.

دوربینی ۱.۳ مگاپکسلی هم به عنوان وب کم در جلو قرار گرفته و ورودی هدفون ۳.۵ میلیمتری هم در دسترس شما است. باطری هم 11.1Wh است که تقریبا دو برابر باطری تلفن های هوشمند رایج بازار است و البته چنین پردازشگری و این سیستم عامل به چنین باطری نیاز دارد.


xp2.jpg

این شرکت ادعا می کند که تلفن xpPhone 2 می تواند تا ۱۸ ساعت مکالمه برایتان کار کند و برای این که در مصرف باطری صرفه جویی بشود یک وضعیت تلفن ساخته که در آن حالت شما از امکانات یک تلفن معمولی استفاده می کنید. و البته اگر در حالت استفاده از ویندوز 7 باشید می توانید ۳ تا ۴ ساعت از باطری استفاده کنید.

در حالی که هنوز چندین ماه با ارایه ویندوز 8 نسخه نهایی فاصله داریم، این تلفن با ویندوز 7 از ماه آینده وارد بازار چین خواهد شد. و البته قیمت اش ارزان نخواهد بود. به گفته شرکت سازنده این محصول با قیمتی بین ۱۱۰۰ الی ۱۹۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

آنها می گویند xpPhone 2 ویژه برای مدیران و دولتمردانی است که می خواهند سیستم عامل شان را به راحتی به همراه داشته باشند. ضمن اینکه این تلفن از یک سیستم رمزنگاری مکالمات هم استفاده می کند که می تواند ارتباطی امن برای مکالمه در اختیار کاربر قرار بدهد.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بالاخره انتظار طرفداران گوشی گلکسی اس 2 به پایان رسید و کمپانی سامسونگ اعلام نمود در روز 10 مارس 2012 (20 اسفند 1390) آپدیت نسخه 4.0 اندروید -- ملقب به ساندویچ بستنی یا Ice Cream Sandwich -- را برای این گوشی عرضه می نماید.

کاربر می تواند سیستم عامل گوشی خود را از طریق نسخه 2.0 برنامه Kies و یا بصورت نصب مستقیم بر روی گوشی (FOTA یا Firmware Over The Air) ارتقاء دهد.

برای آپگرید نمودن از طریق Kies ابتدا باید این برنامه را به آخرین نسخه آن ارتقاء داد (نسخه 1.5 برنامه Kies از آپدیت ICS پشتیبانی نمی کند.) برای آپدیت از طریق FOTA نیز فایل بزرگی باید بر روی موبایل دانلود گردد و بنابراین استفاده از اتصال وای-فای پر سرعت برای آپدیت از این طریق توصیه می شود.

با انجام آپدیت یاد شده تغییرات زیر بر روی گوشی گلکسی اس 2 اعمال می شود:

  • ارتقاء پلتفرم از نسخه 2.3 سیستم عامل اندروید (ملقب به شیرینی زنجبیلی یا Gingerbread) به نسخه 4.0 (ملقب به ساندویچ بستنی یا Ice Cream Sandwich)
  • Face Unlock و Android Beam اضافه خواهد شد
  • امکان کنترل بر روی داده های شبکه برای کاربر فراهم می گردد
  • قابلیت استفاده از کارهای چند-وظیفه ای (Multi Tasking) و برخی برنامه ها بهبود یافته و کاربرپسندتر خواهد شد
  • نکته منفی: به دلیل ویژگی های نسخه 4.0 سیستم عامل اندروید، از برنامه فلش ادوبی پشتیبانی نخواهد شد. همچنین از بلوتوث 3.0 HS نیز پشتیبانی نمی شود (البته از بلوتوث 3.0 کماکان پشتیبانی می شود)

برای آپدیت به ICS سامسونگ به توجه به نکات زیر را گوشزد نموده است:

در مورد داده های کاربر:

  • پس از آپدیت به ICS داده های مهم کاربر (نظیر دفترچه تلفن، پیام ها و تصاویر) باقی خواهد ماند، اما برخی تنظیمات و برخی داده های جزئی مقدار دهی اولیه می شوند
  • صفحه خانگی و توالی برنامه ها دوباره تنظیم می شوند
  • تنظیمات برخی از برنامه های بهبود یافته مقدار دهی اولیه می شود

برای جلوگیری از از دست دادن ناخواسته اطلاعات، دریافت نسخه پشتیبان از اطلاعات از طریق برنامه Kies توصیه می شود.

در مورد فضای حافظه داخلی:

  • برای ارتقاء سیستم عامل به ICS فضای حافظه داخلی باید به میزان کافی وجود داشته باشد (از طریق Kies حداقل 60 مگابایت و از طریق FOTA حداقل 350 مگابایت)
  • اگر فضای حافظه کافی بر روی دستگاه وجود ندارد کاربر می تواند برنامه های دانلود شده، SMS ها و MMS ها و یا ایمیل های خود را پاک نماید
  • از طریق مسیر {Application->Setting->Storage->Device Memory->Available Space} می توانید میزان حافظه باقی مانده دستگاه را مشاهده نمائید

درمورد سازگاری برنامه ها

  • پس از به روز نمودن سیستم عامل به نسخه 4.0 اندروید ممکن است تعداد کمی از برنامه ها که از طریق اندروید مارکت یا روش های دیگر دانلود شده اند به دلیل بهینه نبودن برای ICS کار نکنند
  • اگر برنامه دانلود شده از اندروید مارکت کار نکند امکان آگاه سازی توسعه دهنده برنامه از این موضوع فراهم شده است

Firmware های سفارشی سازی شده و غیر رسمی

  • اگر Firmware های سفارشی سازی شده یا غیر رسمی بر روی گوشی نصب شده باشد ممکن است نتایج غیر قابل پیش بینی هنگام آپدیت نمودن حاصل گردد و با مشکلاتی مواجه گردید
نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اول از همه بگم که نامی که برای خبر گذاشته شده به نظر من اشتباه هستش و تنها به خاطر اینکه منبع همچین نامی داشت از این نام استفاده کردم.
در این خبر به بررسی بهترین برنامه هایی که برای گوشی های جیلیبریک شده ارائه شده و بعضا شبیه به سیری هستند پرداخته شده :

در هفته ای که گذشت بازار ه توییک های صوتی خیلی داغ بود. همانطور که میدونین زمانی که سیری ارائه شد افراد خیلی زیادی از جمله هکر ها رو به خودش جذب کرد.
حالا برای دیوایس هایی که سیری یا اسپایر رو ندارند توییک های زیر معرفی شدند که به شما امکانات صوتی فوق العاده ای میدند.

1 - Aloud




این برنامه که توسط Ori Kadosh تولید شده برنامه ای هستش که به گوشی شما این امکان رو میده که بتونه نام فرستنده و مطلب ارسالی اون رو براتون با صدای بلند بخونه و شما خیلی سریع و راحت متوجه میشید که چه کسی چه کاری باتون داره بدون اینکه به گوشی خودتون نگاه کنین.
این برنامه تنظیمات بسیار زیادی هم داره مانند اینکه
- پیغام کدوم برنامه ها خونده بشه
- چطوری خونده بشه ؟
- صدا و سرعت خواندن چطوری باشه و ...


2. SpeakEvents




این برنامه که توسط K3A ارائه شده دقیقا مشابه برنامه بالاست با این تفاوت که آپشن های کمتری برای اعمال تغییرات داره اما صدای خروجی اون کمتر شبیه روبات خواهد بود و ساده تره.
این برنامه میتونه پیغام ها برای شما بخونه ، درصد شارژ باطری رو به شما بگه و ...

3. SMSmileys




این برنامه رو هم Sam Stone تولید کرده و به شما این امکان رو میده که مثلا با تایپ ")" شکل خندیدن رو بکشید !
در واقع با این برنامه نیازی به استفاده از کیبرد emojis نیست .
البته این برنامه روی همه قسمت ها مثل Notes, Twitter, کار نمیکنه !!!
نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

iPhone 4

کد:
http://appldnld.apple.com/iOS5/041-1537.20120307.EJrm4/iPhone3,1_5.1_9B176_Restore.ipsw
.................................

iPhone 4S


کد:
http://appldnld.apple.com/iOS5/041-1530.20120307.LDDac/iPhone4,1_5.1_9B179_Restore.ipsw
..................................

iPod Touch 4


کد:
http://appldnld.apple.com/iOS5/041-1542.20120307.Jyknq/iPod4,1_5.1_9B176_Restore.ipsw
...............................

iPod Touch 3


کد:
http://appldnld.apple.com/iOS5/041-1547.20120307.KerHy/iPod3,1_5.1_9B176_Restore.ipsw
...........................

iPhone 3GS


کد:
http://appldnld.apple.com/iOS5/041-1535.20120307.Jer6N/iPhone2,1_5.1_9B176_Restore.ipsw
..........................................

صبرکنید. هنوز جیلبریک این نسخه نیامده

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀




طبق برنامه شرکت اپل اعلام کرده بود که به کسی که ۲۵ میلیاردمین نرم افزار را از مارکت این شرکت دانلود کند برنده ی جایزه ی وِیژه ی این شرکت خواهد شد.و حالا اعلام شده است که یک فرد چینی به نام Chunli Fu از ایالت Qingdao کشور چین برنده ی این جایزه میباشد.
و حالا Chunli Fu به زودی یک کارت ۲۵٫۰۰۰ دلاری برای iTunes دریافت میکند. نرم افزاری که توسط او دانلود شده بود یک برنامه ی رایگان به نام Where’s My Water? بود که توسط شرکت دیسنی ورلد ساخته شده است و یکی از محبوب ترین بازی های این شرکت میباشد.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تیم کوک مدیرعامل فعلی شرکت اپل در کنفرانس خبری معرفی نسخه ی جدید آیپد اعلام کرد که نسخه جدید دارای پردازشگر A5X میباشد. این پردازشگر دارای دوهسته میباشد و نسخه ی پیشرفته ی نسل قبلی یعنی A5 میباشد. در این نسل جدید این پردازشگر مصرف انرژی نسبت به نسل قبلی کاهش یافته است.



پسوند X اضافه شد به نام این پردازشگر نشان دهنده پردازشگر گرافیکی این محصول میباشد. به گفته ی تیم کوک این پردازشگر سرعتی بیش از 4 برابر بیشتر از NVIDIA Tegra3 دارد. و این یعنی نسل جدید آیپد میتواند تمامی تبلت های اندرویدی موجود در بازار را از صحنه خارج کند.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀




همزمان با مراسم دیروز اپل در سانفرانسیسکو این شرکت نسخه اپلیکشن آیتونز را به ۱۰.۶ آپدیت کرد. آپدیت جدید پشتیبانی از فیلم های با کیفیت ۱۰۸۰ را شامل میشود و بدون شک برای نمایش بر روی صفحه نمایش Retina با رزولونش بسیار بالای آیپد جدید میباشد. ضمن اینکه بخش سرویس Match آیتونز نیز بهبود داشته است، بخصوص در بخش آهنگ هایی که به تازگی گوش کرده یا دانلود کرده باشید.

به گزارش پی سی وار و به نقل از MobileBurn آیتونز ۱۰.۶ ظاهرا مشکل کوچکی نیز دارد که زمانی که شما یک آهنگ را از iCloud استریم میکنید باعث میشود آهنگ استاپ شود. نسخه iTunes 10.6 بصورت مجانی در دسترس میباشد .

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سونی Xperia S در جریان نمایشگاه CES 2012 در لاس وگاس امریکا معرفی شد تا رسما جایگزینی برای Arc S باشد. در طرف مقابل اپل iPhone 4S در اکتبر ۲۰۱۱ رونمایی شد. هر دو اسمارت فون از قدرتمند ترین و بهترین ها میباشند, برای پیدا کردن پاسخ که کدام یک پیروز مبارزه رو در رو خواهند بود ادامه مطلب را بخوانید.






مقایسه سونی اکسپریا اس با آیفون ۴ اس

اندازه :

اکسپریا اس : ۱۲۸ در ۶۴ در ۱۰.۶ میلیمتر / ۱۴۴ گرم
آیفون ۴ اس : ۱۱۵.۲ در ۵۸.۶ در ۹.۳ میلیمتر / ۱۴۰ گرم

اکسپریا اس بطور محسوسی بلندتر و عریض تر از آیفون ۴ اس میباشد که دلیل آن صفحه نمایش بزرگ تر آن میباشد. آیفون ۴ اس دارای ضخامت کمتری میباشد و شاید دلیل آن باطری بزرگ تر اکسپریا باشد اما اختلاف وزن دو اسمارت فون در حدی نیست که یکی را متمایز از دیگری کند.

پردازنده و رم

اکسپریا اس : دو هسته ای ۱.۵ گیگاهرتز / ۱ گیگابایت رم
آیفون ۴ اس : دو هسته ای ۱ گیگا هرتز / ۵۱۲ مگابایت رم

بر روی کاغذ و از نظر اعداد و ارقام اکسپریا اس پیروز این بخش از مقایسه میباشد چرا که دارای پردازنده ۵۰% سریع تر و دو برابر رم میباشد اما در عمل و آزمایشات عملی ممکنه است به اینگونه نباشد و نتایج آزمایشات همه را سوپرایز کند. چرا که این دو اسمارت فون از سیستم عامل های متفاوتی استفاده میکنند و هر سیستم عامل ممکن است نیرو و قدرت متفاوتی را در مقایسه با دیگری برای انجام یک عملیات مشخص نیاز داشته باشد. ضمن اینکه اکسپریا اس احتمالا به اندازه بقیه اسمارت فون های اندرویدی سریع خواهد بود.

صفحه نمایش

اکسپریا اس : ۴.۳ اینچ / رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل
آیفون ۴ اس : ۳.۵ اینچ / رزولوشن ۶۴۰ در ۹۶۰ پیکسل

ظاهرا صفحه نمایش Retina برای آیفون تبدیل به یک استاندارد شده است. در طرف مقابل از صفحه نمایش ۷۲۰p خبری نیست و صفحه نمایشی جدید با تراکم ۳۴۱ppi ( تعداد پیکسل در هر اینچ ) که حتی بیشتر از آیفون ۴ اس میباشد استفاده شده است و پیش بینی میشود در آیفون ۵ این بخش بهبود پیدا کند. صفحه نمایش ۴.۳ اینچی اکسپریا اس تبدیل به سایزی نرمال برای اسمارت فون ها شده است, هرچند افرادی ممکن است آن را برای نگه داشتن با یک دست بزرگ بدانند که شخصا با وجود اسمارت فون و یا مینی تبلت هایی مانند گالکسی نوت و یا مدل تازه معرفی شده شرکت ال جی اینگونه فکر نمیکنم.

دوربین

اکسپریا اس : ۱۲.۱ مگاپیکسل / فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل
آیفون ۴ اس : ۸ مگاپیکسل / فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل

بدون شک آیفون ۴ اس یکی از بهترین دوربین ها را در بین اسمارت فون های موجود در بازار دارا میباشد که تاییدی بر مقایسه دوربین این اسمارت فون با سایر اسمارت فون هایی که دوربین قدرتمندی داشتند میباشد که میتوانید نتیجه آن را اینجا مطالعه کنید. به گزارش پی سی وار سونی اریکسون یا بهتر بگوییم سونی سابقه بسیار درخشانی در دوربین تلفن های همراهش دارد . به همین دلیل انتظار میرود سونی اکسپریا اس نیز بعد از اینکه وارد بازار شد عملا این روند را ادامه دهند, هرچند دوربینی ۱۲.۱ مگاپیکسلی که سونی در این اسمارت فون استفاده کرده است تحسین برانگیز میباشد. اما برای اینکه علمی و نه احساسی اعلام کنید کدام دوربین عملکرد بهتری دارد باید تا زمانی که اکسپریا اس وارد بازار شود صبر کرد.

باطری :

اکسپریا اس : ۱۷۵۰ میلی آمپر
آیفون ۴ اس : ۱۴۳۲ میلی آمپر

اکسپریا اس دارای باطری بزرگ تری نسبت به آیفون ۴ اس میباشد. صفحه نمایش بزرگ تر و پردازنده سریع تری که این اسمارت فون دارد، این برتری را برای اکسپریا اس خنثی کند. نقش سیستم عامل ها را در میزان استفاده از باطری نیز باید در نظر گرفت. بطور کلی به نظر نمیرسد در این قسمت یکی بر دیگری برتری ویژه ای داشته باشد.

سیستم عامل

اکسپریا اس : اندروید ۲.۳ ( دریافت آپدیت به اندروید ۴ در آینده )
آیفون ۴ اس : iOS 5

اکسپریا اس با اندروید Gingerbread عرضه خواهد شد و آپدیت به اندروید ۴ را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ دریافت خواهد کرد. سونی معمولا در استفاده از اندروید برای محصولاتش تغییری آنچنانی به وجود نمی آورد اما تعدادی قابلیت اضافی برای سونی اکسپریا اس در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه هر دو سیستم عامل ها از پشتیبانی نرم افزاری قدرتمندی برخوردار می باشند، انتخاب اینکه کدام سیستم عامل بهتر است به سلیقه فرد بستگی دارد. ضمن اینکه هر ۲ قابلیت های انحصاری و فوق العاده ای مانند برنامه های گوگل مپ برای اندروید و یا SIRI برای آیفون ۴ اس دارند.

نتیجه گیری :

سونی اکسپریا اس بدون شک یکی از اسمارت فون های قدرتمند و محبوب سال ۲۰۱۲ خواهد بود و دارای مشخصات و قابلیت هایی میباشد که نه تنها میتواند با آیفون ۴ اس مقایسه شود بلکه در خیلی از بخش ها آیفون ۴ اس را سوپرایز میکند. اما فراموش نکنید همیشه برتری و پیروزی بر روی کاغذ و از نظر اعداد و ارقام بدان معنا نیست که در عمل نیز اینگونه باشد.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چین -- پر جمعیت ترین کشور دنیا که بیش از 1.3 میلیارد نفر جمعیت را در خود جای داده -- اینک بیش از یک میلیارد مشترک تلفن همراه دارد.

بر اساس گزارش وزارت صنایع چین این کشور در اواخر فوریه 2012 بیش از 997 میلیون مشترک تلفن همراه را در اختیار داشته و بر اساس پیش بینی انجام شده تعداد مشترکین تلفن همراه تا پایان ماه فوریه (که اینک چند روز از آن گذشته) از مرز یک میلیارد نفر عبور نموده است.

چین در سال 2007 تعداد 500 میلیون مشترک تلفن همراه را در اختیار داشت و طی 5 سال گذشته این تعداد به دو برابر افزایش یافته است.

بدین ترتیب بازار چین را می توان بزرگترین بازار گوشی های موبایل دانست و رقابت سختی در این بازار بین کمپانی های گوناگون وجود دارد.

China Mobile Market

کمپانی سامسونگ در سه ماهه چهارم سال 2011 توانست رتبه نخست را در بازار گوشی های موبایل چین کسب کند و نوکیا را به جایگاه دوم این بازار تنزل دهد. کمپانی های چینی ZTE و هواوی نیز سهم عمده ای از بازار موبایل چین را در اختیار دارند و اپل هرچند برنامه ویژه ای برای حضور پر رنگ تر در چین دارد اما بر اساس گزارش روئیترز این کمپانی طی ماه های اخیر بخشی از سهم خود را در بازار گوشی های هوشمند چین به نفع گوشی های هوشمند ارزانتر چینی از دست داده است.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همان طور که درباره ویژگی های آیپد جدید خواندید، حتما در جریان صفحه نمایش رتینا و پردازنده A5X آن هستید. این ویژگی ها پیش از هر نکته دیگری برای گیمرها خوشحال کننده خواهند بود، چرا که قطعا از این به بعد تحولات اساسی در صنعت بازی تبلت ها رقم خواهد خورد. همان طور که اپل در مراسمش اعلام کرد، سازندگان اپلیکیشن ها برای پشتیبانی از صفحه نمایش رتینا نیازی به آپدیت برنامه های خود ندارند چرا که آیپد جدید خود به خود تصویر بهتری از اپلیکیشن ها را به شما ارائه میدهد. در این بین اما بازی هایی هستند که خود را برای New iPad آماده کرده اند و این یعنی گرافیک محشر در صفحه نمایشی فوق العاده!


Sky Gamblers

apple-ipad-3-ipad-hd-liveblog-3026.jpeg

یکی از بازی های محبوب شبیه ساز پرواز که برای آیپد و البته ایفون طراحی شده است. این بازی که در همایش اپل از آپدیت آن برای آیپد جدید پرده برداری شده، با جزییات دقیقی که در خود جای داده است لذت پرواز را برای شما دو چندان میکند. در این بازی شما می توانید از بین هواپیماهای متعددی که برای شما طراحی شده است، یکی را انتخاب کرده و به انجام عملیات های مختلف بپردازید. این بازی همچنین دارای Multiplayer است که در آن با دوستان خود می توانید در آسمان ها باشید. در همایش اپل عنوان شد که با کمک جزییات زیادی که در طراحی بازی کار شده، حس میکنید که واقعا در یک جنگنده F-22 قرار دارید. و آیا می دانستید که هر وقت هواپیما شما آتش گرفت می توانید با لرزاندن آیپد دگمه Eject خلبان را فعال کنید؟ این بازی در هر حال حاضر با قیمت 4.99 دلار برای آیپد و آیفون در اپ استور موجود است که می توانید آن را دانلود کنید، آپدیت جدید آن نیز در اواسط ماه آینده عرضه خواهد شد.


Infinity Blade: Dungeons

apple-ipad-3-ipad-hd-liveblog-3033.jpeg

اگر اخبار بازی های iOS را دنبال کنید حتما با بازی infinity Blade و گرافیک فوق العاده آن آشنا هستید. این بازی اکشن که در گذشته و با نسخه های یک و دو خود ، توجه های زیادی را بابت جزییات گرافیکیش جلب کرده بود، امروز با نسخه جدید خود پای به آیپد جدید گذاشته است. به گفته سازندگان این بازی به کمک موتورهای گرافیکی قدرتمند این بازی، شما پتانسیل های واقعی آیپد جدید را خواهید دید. آنها ادعا می کنند که در نسخه جدید، شما وضوح تصویری بیش از Xbox 360 و یا PS3 خواهید داشت. زمان دقیق عرضه نسخه جدید این بازی اعلام نشده است. اما تا آن زمان می توانید از نسخه اول آن با قیمت 2.99 دلار و یا نسخه دوم با قیمت 6.99 دلار لذت ببرید.

تعاریفی که از قابلیت های گرافیکی آیپد جدید می شود باعث شده که گاهی یادمان رود که تنها درباره یک تبلت کوچک صحبت میکنیم! شما آینده بازی ها در تبلت ها را چگونه پیش بینی می کنید ؟

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از محدودیت های آزار دهنده در iOS عدم پشتیبانی از فرمت های مختلف برای پخش ویدیو میباشد. اگر از آی‌تیونز استفاده کرده باشید میدانید که فرمت های ویدیویی رایج در این برنامه پشتیبانی نمیشوند و شما مجبور خواهید شد در نهایت فیلم یا سریال مورد علاقه خود را از فروشگاه آی‌تیونز خریداری کرده و سپس به دستگاه خود انتقال دهید. اما خوشبختانه برای فرار از این موضوع اپلیکیشن هایی طراحی شده است که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد:


GoodPlayer

good-palyer.320x480-75_narenji.jpg

یکی از قوی ترین اپلیکیشن های موجود برای این کار که تقریبا از کلیه فرمت های ویدیویی موجود پشتیبانی میکند. پس از نصب این برنامه در قسمت FileSharing آی‌تیونز شما میتوانید با یک Drag & Drop ساده ویدیو خود را به آیفون، آیپاد و یا آیپد منتقل کنید و یا اگر از اتصال کابلی فراری هستید میتوانید به وسیله Wifi فایل خود را به دستگاه منتقل کنید.

با کمک دانلود منیجر داخلی اپلیکیشن میتوانید مستقیما از طریق دستگاهتان و اینترنت به دانلود ویدیو بپردازید و سپس در File Manager موجود به مرتب کردن آنها بپردازید؛ برای مثال میتوانید برای فایل های خود پوشه های مختلف بسازید و حتی روی پوشه های موجود پسورد بگذارید. این اپلیکیشن همچنین پشتیبانی خوبی را نیز از زیرنویس فیلم ها انجام میدهد و با امکانات متعددی که در این حوزه در اختیار شما قرار میدهد، لذت دیدن فیلم را دو چندان میکند. این برنامه همچنین از اتصال دستگاه به تلویزیون نیز پشتیبانی میکند و شما میتوانید از طریق آن فیلم های خود را در تلویزیون مشاهده کنید.

این برنامه با قیمت ۲.۹۹ دلار برای آیپاد تاچ، آیفون و آیپد قابل دانلود است.


Gplayer & VLC

Gplayer-320x480-75_narenji.jpg

یکی دیگر از اپلیکیشن های خوب دیگر که در این زمینه موجود است برنامه Gplayer است که تقربیا تمام امکانات اپلیکیشن قبلی را دارد با این مزیت که رایگان است. این برنامه  برای آیپاد تاچ، آیفون و آیپد حاضر شده است .

اما اگر از طرفداران برنامه VLC هستید باید بدانید که این برنامه نسخه ویژه iOS نیز دارد؛ اما متاسفانه اندکی پس از عرضه این برنامه محبوب، به علت بروز برخی مشکلات در زمینه کپی رایت بین صاحبان حقوقی آن، دستور خروج آن از اپ استور صادر شد. اما ناامید نشوید چرا که اگر دستگاه خود را جیلبریک کرده باشید این برنامه را در سیدیا میتوانید پیدا کنید.


AVPlayerHD

ipad-480x480-75_narenji.jpg

این برنامه قدرتمند برای آی پد داران طراحی شده است. اگر میخواهید لذت فیلم دیدن در آی پد را تجربه کنید، این برنامه را به شما پیشنهاد میکنیم. امکان انتقال فایل از طریق آی‌تیونز یا وای-فای، رمز گذاری بر روی پوشه ها، پخش کننده موزیک و… همگی از امکانات این برنامه هستند. در کنار تمامی این امکانات و قابلیت ها، Gesture های لمسی جالبی نیز در برنامه گنجانده شده است، برای مثال هنگام نمایش فیلم با حرکت انگشتان خود به چپ و راست میتوانید آن را جلو و عقب ببرید و با بالا و پایین بردن انگشت سرعت این جلو و عقب شدن را تعیین کنید. این اپلیکشن را با قیمت ۲.۹۹ دلار برای آیپد خود دانلود کنید.


همانطور که می بینید اپلیکیشن های متعددی برای پخش فیلم در دستگاه شما وجود دارد، اما در نهایت این سوال مطرح میشود که واقعا چند درصد از کاربران به تماشای فیلم در گجت های خود میپردازند؟

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اين محصول اپل تفاوتهاي بسياري با تبلت قبلي اين شركت iPad 2  نموده است. كه ميتوان از مهمترين آنها دقت بسيار بالاي صفحه نمايش، پردازنده چهار هسته اي و دوربين 5 مگاپيكسلي آن دانست، شما ميتوانيد در جدول زير مشخصات اين دو مدل را مقايسه نماييد.


نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امروز یک رکورد جدید برای سیستم عامل آی او اس ثبت شد. در رقابت میان سیستم عامل های بزرگ برای گجت های قابل حمل، تعداد اپلیکیشن ها و البته تعداد دانلودهای آنها یکی شاخص مهم برای میزان رشد و محبوبیت به شمار می رود. حالا امروز سیستم عامل آی او اس به رکورد ۲۵ میلیارد دانلود اپلیکیشن رسیده است.

اپل به فردی که دانلود ۲۵ میلیارد ام را انجام داده، یک کارت هدیه آی تیونز به مبلغ ۱۰ هزار دلار جایزه داده است. اگر شما برنده شده بودید، اول کدام اپلیکیشن های پولی را می خریدید؟


نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مثل اینکه رقابت بر سر ارائه خطوط پر سرعت اینترنت تبدیل به عطش سیری ناپذیری برای شرکت های مختلف شده است و به طور کلی معنای اینترنت پر سرعت به شکلی که ما می شناسیم، در حال رنگ باختن است. پس از ارائه خطوط یک گیگابیتی به کاربران خانگی در آمریکا توسط شرکت EBP و همچنین آزمون انجام گرفته در انستیتو تکنولوژی کالیفرنیا و ثبت رکورد ۱۸۶ گیگابایت بر ثانیه ای برای اینترنت، حالا نوبت به شرکت آلمانی دویچه تلکام رسیده که با پروژه OSIRIS رکورد جدیدی در سرعت انتقال اطلاعات را بر جای بگذارد.

تیم تحقیقاتی این شرکت موفق شده که با انتقال اطلاعات در فیبرنوری میان برلین و هانوفر، سرعت 512 گیگابیت بر ثانیه را به نام خودشان ثبت کنند. باید توجه داشت که برای این آزمایش تنها از یک کانال طول موج فیبر نوری مورد نظر استفاده شده است! و با توجه به تعدد کانال های هر فیبر نوری، خروجی مجموع یک فیبر می تواند عدد سرسام آوری باشد.

نکته جالب ماجرا، انجام آزمایش در شرایط نزدیک به دنیای واقعی (خارج از محیط آزمایشگاهی کنترل شده) و در فاصله ۷۳۴ کیلومتری رفت و برگشت برلین-هانوفر-برلین است. به گمانم حتی نمی توانید تصور کنید که چنین سرعتی چه کاربردی خواهد داشت! کل آرشیو موسیقی شما چقدر حجم دارد؟

اما به نظر می رسد که هنوز زمان زیادی لازم است تا این تکنولوژی به کمک اپراتورها و خدمات دهندگان آمده و تقاضای روز افزون کاربران شان به پهنای باند را پاسخگو باشد. البته خبر خوب این است که برای دست یابی به این نسل جدید تکنولوژی و سرعت اینترنت، لازم نیست تغییر خاصی در خطوط فیبر نوری ایجاد شود و تنها احتیاج به ابزارهای جدید و ویژه ای در ترمینال های کاری خواهیم داشت.

فکر می کنید چنین فناوری چند سال نوری تا تجاری شدن و راه یابی به خانه کاربران فاصله داشته باشد؟!

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در ابتداي معرفي محصول جديد Tim Cook  اعلام كرد كه فروش سه ماهه آخر سال ميلادي آيپد ۲ بيش از فروش كامپيوتر ساير برندها بوده است بطوريكه فروش آن به 15.4 ميليون عدد رسيده است

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

اولين محصول معرفي شده در اين مراسم ويرايش جديد Apple TV ميباشد كه قابليت نمايش فيلم full HD 1080p را دارد و قيمت آن نيز پايين تر از نسل گذشته ميباشد و شما ميتوانيد با 99 دلار آنرا تهيه نماييد كه از هفته آينده به بازار آمريكا عرضه خواهد شد.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

‎‫سونی در MWC امسال حسابی سر و صدا به راه انداخته. اولین محصول سونی که توجه ما را به خود جلب می کند Xperia P است. شکل و شمایل و استایل ظاهری آن چیزی شبیه به Xperia S است، با تمی مشابه، اندروید ۲.۳ نسخه نان زنجبیلی و همچنان دو هسته ای. با توجه به معرفی Xperia U در همین نمایشگاه و Xperia S (محصول پیشین این کمپانی)، Xperia P فرزند میانی این خانواده محسوب می شود. ‬

‎‫این گوشی که پیش تر با نام رمز Nyphon شناخته می شد، از نمایشگر ۴ اینچی WhiteMagic و بدنه آلومینیومی بهره می برد. این تکنولوژی جدید صفحه نمایش ظاهراً بر روی کیفیت تصویر در فضای باز تمرکز دارد. قابلیت NFC، خروجی HDMI و دوربین ۸ مگاپیکسلی با کیفیت full HD نیز از دیگر قابلیت های آن است.‬


smartdock-for-p-main-image-620x440.png

‎همچنین هدیه سونی به همراه این گوشی، اسمارت داک وسوسه انگیز آن است. با قرار دادن گوشی اکسپریا P بر روی داک جادویی سونی و اتصال آن با کابل HDMI به یک تلویزیون HD، شما یک مدیا سنتر عالی در اختیار دارید که با محتوای موجود روی گوشی حسابی سرگرم شوید. علاوه بر این نگران شارژ گوشی هنگام کار با این داک نیستید، زیرا از طریق همان کابل HDMI گوشی تان نیز شارژ می شود. از همه مهمتر اینکه با استفاده از ورودی USB داک می توانید موس و صفحه کلیدی به آن متصل کرده و سپس داک را با کابل HDMI به تلویزیون وصل کنید. حالا به همین راحتی Xperia P شما تبدیل به یک مینی کامپیوتر اندرویدی شده است!

‎‫این طور که اعلام شده این محصول را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ در بازار خواهیم دید، اما سونی همچنان قیمت آن را محرمانه نگه داشته است.‬

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نمایشگاه دنیای موبایل امسال محل تولد تلفن های چهار هسته ای است. این هم محصولی از شرکت Huawei که ادعا می کند سریع ترین پردازشگر جهان را در میان تلفن های همراه دارد. این محصول چهار هسته ای است و با سرعت 1.5GHz کار می کند و جالب اینجا است که سی پی یو ساخت خود این شرکت است و مدل پردازشگر K3V2 نام دارد.

نام این تلفن Ascend D Quad است و با اندروید 4.0 ارایه می شود. سراغ بقیه مشخصات فنی که برویم با نمایشگری ۴.۵ اینچی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی روبرو می شویم. این تلفن دارای سیستم صوتی دالبی 5.1 نیز هست و از شبکه LTE نیز پشتیبانی می کند. شرکت سازنده می گوید باطری نیز برای دو روز کار شما دوام می آورد.

در کنار این تلفن، شرکت Huawei دو مدل دیگر با مشخصات پایین تر به نام های Ascend D Quad XL و Ascend D1 نیز معرفی کرده است. مدل XL مانند مدل اصلی است. فقط باطری قدرتمند تری دارد. و مدل D1 دارای پردازشگری دو هسته ای است.

هر سه تلفن شرکت Huawei از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ وارد بازار می شوند و هنوز قیمت آنها اعلام نشده است.


dsc01588_narenji.jpg

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سونی هم مانند بسیاری از موبایل های امسال از دست درز اطلاعات قبل از موعد در امان نماند و شاید در ظاهر چیز زیادی برای رونمایی در MWC نداشت‫.‬ اما همیشه حضور مدیران یک شرکت با محصول جدیدی در دست بر روی صحنه هیجان انگیز است، آن هم چیزی به زیبایی Xperia U‫.‬ یک تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش ۳.۵ اینچی Reality Display و پردازنده ۲ هسته ای یک گیگاهرتزی که دوربین ۵ مگاپیکسلی هم دارد. که این دوربین می تواند با کیفیت اچ دی 720p به ضبط تصاویر متحرک بپردازد.

بر روی این تلفن همراه علاوه بر پورت USB شما پورت HDMI را هم برای تماشای فیلم و عکس های گوشی بر روی تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ در اختیار دارید. طبق اعلام سونی باتری این موبایل تا ۶.۵ ساعت مکالمه شما را همراهی خواهد کرد. اما متاسفانه سیستم عامل آن هنگام عرضه اندروید 2.3.7 نان زنجبیلی است و در نیمه دوم ۲۰۱۲ به اندروید 4‪.‬0 ارتقا خواهد یافت.


dsc01625-1330283936.jpg

dsc01660.jpeg

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اگر به خاطر داشته باشید، در اواسط سال ۲۰۱۱ و در نمایشگاه کامتکس تایوان، ایسوس از طرح اولیه تبلت - تلفن Padfone خود رونمایی کرد. حالا این شرکت نسخه جدیدی از این گجت همه کاره را با تغییرات جالبی در نمایشگاه MWC به نمایش گذاشته است‫.‬ اینجا با دو داستان متفاوت و کاملا پیچیده روبرو هستیم‫.‬

داستان اول، قصه یک صفحه نمایش 4.3 اینچی Super AMOLED qHDاست که پردازنده چهار هسته ای جدید S4 اسنپ دراگون را درون خود جای داده است‫.‬ و از واحد پردازش گرافیک Adreno 225 بهره می گیرد‫.‬ سیستم عامل آن اندروید 4.0 بستنی حصیری بوده و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED و لنز f/2.2 فوکوس خودکار بر روی خود دارد‫.‬

همچنین علاوه بر پشتیبانی از حافظه جانبی microSD در دو نوع ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از دیگر امکانات این موبایل 4‪.‬3 اینچی می توان به بلوتوث 4‪.‬0، جی پی اس، HDMI، ژیروسکوپ، باتری ۱۵۲۰ میلی آمپری و قطب نمای دیجیتال اشاره کرد.


اما بخش دوم داستان یک لباس تبلت مانند است که می توانید آن را بر تن این گوشی ۹.۲ میلیمتری بپوشانید. پد فون ایسوس به شما اجازه می دهد که علاوه بر کاربرد یک گوشی موبایل هوشمند معمولی، پس از قرار دادن آن در داک ویژه تبلت، از آن همانند یک تبلت 10‪.‬1 اینچی استفاده کنید. حالا این تبلت نه تنها همانند سری ترنسفورمر ایسوس، ارگونومیک و خوش دست بوده، بلکه عمر باتری هم در این حالت، به لطف باتری کمکی درون داک تبلت افزایش می یابد.

علاوه بر این می توانید از کیبرد مجزایی که ایسوس برای این محصول عرضه می کند هم بهره برده و آن را تقریبا به محصولی همچون ترنسفورمر تبدیل کنید. و در آخر هم اینکه ایسوس اعلام کرده شما می توانید این تبلت- تلفن را از ماه آوریل خریداری کنید. اما متاسفانه چیزی در خصوص قیمت و کشورهای شروع عرضه آن اعلام نکرده است.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ساعتی پیش مراسم خبری نوکیا در نمایشگاه MWC به پایان رسید و این شرکت یکی از شگفتی های کنفرانس جهانی موبایل امسال را رونمایی کرد‫:‬ Nokia 808 PureView

تلفن همراهی که برخی آن را جانشینی راستین برای نوکیا N8 می دانند. این موبایل که انتظار می رود از فصل آینده با قیمت ۴۵۰ یورو در اروپا به بازار عرضه شود، از سنسور تصویری با رزولوشن 41 مگاپیکسل برای عکاسی (۳۴ مگاپیکسل برای فیلمبرداری 16‪:‬9) بهره می برد! نوکیا برای دست یابی به چنین کیفیت تصویری از تکنولوژی خاصی برای الحاق پیکسل ها استفاده کرده که در آن هر ۵ پیکسل با هم ترکیب شده و تشکیل یک پیکسل را داده اند. اما این شرکت امیدوار است هنوز به عمق بیشتری رفته و رزولوشن های بالاتری را هم عرضه کند.

از دیگر مشخصات این دوربین-موبایل می توان به سیستم عامل سیمبیان Belle، پردازنده تک هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی، صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن 360 در 640 پیکسل (nHD) اشاره کرد. در این دستگاه از ۵۱۲ مگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است ، شما امکان استفاده از حافظه جانبی microSD را هم دارید. لنز آن از نوع کارل زایس بوده و حتی در حالت فیلبرداری 1080p هم فوکوس ادامه داری را برای تان انجام می دهد و ارتباط شبکه آن در حالت HSPA تا ۱۴.۴ مگابیت بر ثانیه سرعت خواهد داشت.


nokia808pureview16.jpg

18258.jpg

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

   حال این شرکت در MWC از سری جدید Galaxy S WiFi یا همان گلکسی پلیرهای خود رونمایی کرده است‫.‬ این محصول جدید دارای صفحه نمایش 4.2 اینچی VWGA با رزولوشن 480 در 800 پیکسل بوده و از سیستم عامل اندروید 2.3 نان زنجبیلی بهره می برد‫.‬

سامسونگ بر روی این PMP از دو دوربین استفاده کرده است: یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین VGA برای تماس های ویدیویی در جلو. از امکانات ارتباطی این دستگاه می توان به بلوتوث 3‪.‬0، وای فای 802‪.‬11 b‪/‬g‪/‬n و USB 2‪.‬0 اشاره کرد.

باتری این مدیا پلیر ۱۵۰۰ میلی آمپری بوده و در دو مدل ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا ۳۲ گیگابایت را هم خواهید داشت. نکته جالب برای دوست داران بازی ها این است که Need for Speed: Hot Pursuit به صورت رایگان و پیش فرض بر روی گلکسی پلیر عرضه خواهد شد.

سامسونگ هنوز در خصوص قیمت این گجت دوست داشتنی اعلام نظر نکرده است، اما احتمال می رود که قیمتی حدود ۲۵۰ دلار داشته باشد.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این تلفن همراه جدید اچ تی سی شاید کمی وزنش را نسبت به اجدادش کم کرده باشد، اما هنوز یک ۴.۳ اینچی است که صفحه نمایش AMOLED دارد و پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی دو هسته ای Snapdragon S3 کوالکام آن را همراهی می کند.

همانگونه که در شایعات هم شنیده بودیم، این موبایل هوشمند با سیستم عامل اندروید 4‪.‬0 و رابط کاربری Sense 4‪.‬0 اچ تی سی عرضه خواهد شد. نکته مهم در خصوص این گوشی می تواند بدنه آلیاژ آلومینیوم یکپارچه آن باشد که استحکام و زیبایی خاصی به One S می بخشد. اچ تی سی بر روی بدنه آلومینیومی این گوشی برای استحکام بیشتر، روکشی از سرامیک هم کار کرده است.

دوربین هشت مگاپیکسلی اچ تی سی وان اس از تکنولوژی جدید ImageChip اچ تی سی و لنز f‪/‬2‪.‬0 با فوکوس خودکار بهره می برد. این شرکت بر روی نرم افزار عکاسی گوشی هایش هم کارهای فراوانی انجام داده است. به طوری که در وان اس، دوربین در کمتر از یک ثانیه آماده کار است و هنگام فیلمبرداری 1080p، می تواند به صورت همزمان به عکاسی هم بپردازد.

در کنار همه اینها HTC One S تنها ۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد. هنوز چیزی در خصوص قیمت احتمالی و یا زمان ارائه این موبایل به بازار اعلام نشده است.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زمان اش رسیده با تلفن دوم از خانواده HTC ONE آشنا شوید. HTC One V یک گوشی میانه بازار به حساب می آید که قرار است جایگزین مدل Legend بشود. اما با وجود اینکه آن را یک تلفن میانه و نه سطح بالا می نامیم، این قابلیت را دارد که به عنوان یک گوشی عالی با دیگر تلفن های اندرویدی رقابت کند.

از طراحی یکپارچه بدنه آلومینیومی گرفته تا نمایشگر 3.7 اینچی آن با رزولوشن WVGA که با محافظ گوریلا پوشانده شده. پردازشگر 1GHz آن از نوع Snapdragon S2 و تک هسته ای است. دوربین هم ۵ مگاپیسکل است .


حافظه داخلی این تلفن ۴ گیگابایت است و این مدل هم به همراه Sense 4 و ۲۵ گیگابایت فضای دوساله دراپ باکس ارایه می شود. در این مدل ورودی کارت حافظه میکرو اس دی نیز وجود دارد. سیستم صوتی Beats و رم 512 مگابایتی نیز HTC One V را همراهی می کنند.

تلفن اچ تی سی One V با اندروید 4.0 ارایه و در سه ماهه دوم سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. قیمت آن هنوز اعلام نشده اما به گفته این شرکت جزو محصولات ارزان قیمت خواهد بود.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علی رغم وجود ابزارها و اپلیکیشن های فراوان و جذابی که در بازار برای سیستم عامل های مختلف جهت مطالعه محتوای الکترونیک وجود دارد، نوکیا هم در مراسم خبری امروز صبح خود در MWC اپلیکیشن ویژه ای را برای کاربران ویندوز فون 7 رونمایی کرد‫.‬

این برنامه که آن را Nokia Reading می نامند، تمامی فید اخبار و سایت ها، کتاب های الکترونیک و کتاب های صوتی (audio book)‌ شما را با یکدیگر جمع کرده و در یکجا با فرمتی شبیه یک مجله دیجیتال متحد می کند. حال شما می توانید به صورت آنلاین از این مجله دیجیتال استفاده کرده و یا اینکه محتوای جمع آوری شده در مجله را به صورت آفلاین در اختیار داشته و بدون نیاز به اینترنت به مطالعه آنها بپردازید.

این اپلیکیشن همچنین در جاهایی که امکان آن را داشته باشد، به نمایش محتوا به زبان محلی می پردازد و اخبار ویژه و Breaking News را هم بر روی Tileهای ویندوز فون به صورت لحظه ای و زنده برای شما به نمایش می گذارد.

نوکیا ریدینگ از ماه آوریل بر روی تمامی موبایل های نوکیای مجهز به WP7 قابل دسترس بوده و مهمتر از همه اینکه کاملا رایگان است.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

3. Agatha Christie’s 120th Birthday

4. 71st Anniversary of The Wizard of Oz


5. Jacques Cousteau’s 100th Birthday


6. ( made me waste a few hours or productivity)


7. Patios Cordobeses – (Spain)


8. Hubble Space Telescope’s 20th Anniversary – (Global)


9. St. Patrick’s Day – (Selected Countries)


10. Pi Day


11. Chinese Lantern Festiva


12. Doodle4Google: My Hero by Sophie Redford


14. Loy Krathong


15. Day of the Dead


16. Mahatma Gandhi’s Birthday


17. Brazil Wins 2016 Olympics


18. H.G. Wells’ Birthday


19. Crop Circles


20. Michael Jackson’s Birthday


21. Perseid Meteor Shower


22. Comic-Con® 2009 – Design and pencil Jim Lee, ink by Scott Williams, and color by Alex Sinclair


23. 40th Anniversary of the Moon Landing


24. Scientists unveil fossil of Darwinius masillae


25. Alexander Popov’s Invention of the Radio


26. Earth Day


27. Shinkansen


28. Thanksgiving Day


29. Happy Halloween! Doodle designed by Wes Craven


30. Mid-Autumn Festival


31. Large Hadron Collider


32. Independence Day


33. Anniversary of the first ascent of Mount Everest


34. Astro Boy


35. 50th Anniversary of the LEGO Brick


36. Veteran’s Day


37. Bastille Day


38. Persian New Year


39. Google’s 7th Birthday

 

40. Gaston Julia’s Birthday


41. Michelangelo’s Birthday


42. Mexico’s Independence Day


43. Singapore’s National Day


44. Nam June Paik


نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گلکسی S III قرار نیست در نمایشگاه امسال دنیای موبایل معرفی شود و آخرین شایعات حکایت از معرفی اش در

ماه می دارد.

اما تا اینجا برخی مشخصات آن لو رفته است.



امروز هم خبرهای جدیدی از این تلفن منتشر شد. بر مبنای اطلاعات جدید، سامسونگ قصد دارد گلکسی S III را در ۵۰ بازار مختلف وارد بازار کند تا یک ارایه جهانی گسترده برای تلفن محبوب اش داشته باشد. اما قسمت جالب تر این است که به نظر می رسد در گلکسی اس سوم ما با یک نمایشگر 4.8 اینچی مواجه هستیم.



البته نوع این نمایشگر هنوز مشخص نیست. اما پیش بینی می شود که از نوع Super AMOLED Plus HD باشد. نکته جدید دیگر این است که بدنه و پشت این تلفن از جنس سرامیک خواهد بود. دیگر مشخصات گفته شده نیز شامل پردازشگر ۴ هسته ای و اندروید 4.0 و پشتیبانی از شبکه LTE است.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هر چند ممکن است شما هم مثل ما از تکرار شدن اسم گلکسی روی تمام تلفن ها و تبلت های سامسونگ خسته شده باشید، اما این تلفن جدید سامسونگ که ساعتی پیش در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلون معرفی شد، دارای یک پروژکتور است که می تواند تصاویر اچ دی را تا سایز ۵۰ اینچ با روشنایی ۱۵ لومن روی پرده یا دیوار بیاندازد.

یک اپلیکیشن اختصاصی برای تلفن Galaxy Beam نوشته شده که به کاربر اجازه می دهد تصاویر و ویدیو را از پروژکتور تلفن پخش کند. ضمن اینکه امکان پخش بازی ها نیز روی پروژکتور ۵۰ اینچی وجود دارد! تصورش را بکنید، می توانید بازی های اندروید محبوب تان را به جای نمایشگر کوچک ۴ اینچی روی دیوار بیاندازید و در اندازه ۵۰ اینچی بازی کنید.

خود تلفن دارای پردازشگری دو هسته ای 1GHz با اندروید 2.3 است. نمایشگر هم 4 اینچی و WVGA به حساب می آید. باطری هم 2000mAh است.

تلفن Galaxy Beam با ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم! ارایه می شود (این عدد به نظر غیر عادی می آید اما فعلا سامسونگ چنین اعلام کرده اما شاید اشتباه تایپی وجود داشته باشد) امکان اضافه کردن حافظه از طریق ورودی میکرو اس دی نیز تا ۳۲ گیگابایت وجود دارد.

دوربین های این تلفن هم شامل یک ۵ مگاپیکسلی و یک ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو است و قابلیت فیلم برداری به صورت 720p وجود دارد.

سامسونگ هنوز چیزی در مورد قیمت و زمان ارایه به بازار این تلفن اعلام نکرده است.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

قرار است که فردا همزمان با شروع MWC اچ تی سی هم مراسم خود را در این کنفرانس شروع کند‫.‬ اما مثل اینکه قرار نیست درز اطلاعات حتی در این آخرین لحظات هم دست از سر شرکت ها بردارد و افراد کنجکاو ۲۴ ساعت هم نمی توانند صبر پیشه کنند‫.‬

HTC One X که قرار است یکی از سوگلی های شرکت اچ تی سی در کنفرانس موبایل امسال باشد، طبق شایعات موثق از چیپست چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی تگرا 3 انویدیا بهره می برد‫.‬ این تلفن همراه هوشمند را صفحه نمایش نسل دوم سوپر ال سی دی اچ دی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل همراهی می کند که 4.7 اینچ قطر داشته و با لایه ای از گوریلا گلاس ۲ محافظت می شود‫.‬

One X با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و رم ۱ گیگابایتی عرضه خواهد شد و امکان استفاده از کارت حافظه خارجی را روی آن ندارید‫.‬ اما شنیده می شود که قرار است به همراه آن یک اکانت دو ساله ۲۵ گیگابایتی رایگان DropBox توسط اچ تی سی عرضه گردد‫.‬

این موبایل هوشمند از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز سوپر برایت F/2‪.‬0 و قابلیت فیلمبرداری 1080p بهره می برد. از امکانات ارتباطی آن می توان به HSPA با سرعت ۲۱ مگابیت بر ثانیه، وای فای، جی پی اس، یو اس بی و بلوتوث نسل سوم اشاره کرد.

HTC One X دارای سیستم عامل اندروید 4.0 بستنی حصیری بوده و احتمالا قیمتی حدود ۹۳۵ دلار خواهد داشت‫.‬ خب، این بار برای اطلاعات بیشتر لازم نیست وقت زیادی صبر کنید و تنها کافی است کمتر از ۲۴ ساعت منتظر بمانید و همه چیز را رسما از زبان مدیران HTC بشنوید. هرچند که احتمالا آنها هم چیزی بیش از این اعلام نخواهند کرد!

در ادامه مطلب می توانید برگه مشخصات فنی و برخی عکس های اچ تی سی وان ایکس را ببینید.


gsmarena_002.jpg

gsmarena_004.jpg

gsmarena_003.jpg

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اگر به خاطر داشته باشید، یکی دو هفته پیش بود که گلکسی تب دو ۷ اینچی سامسونگ را  معرفی کردیم و از علاقه ویژه این شرکت به تبلت های هفت اینچی صحبت کردیم. اما حالا سامسونگ برای کنفرانس جهانی موبایل (MWC) با تبلتی در ابعاد جدید وارد گود شده و امروز رسما تبلت ۱۰.۱ اینچی خود را رونمایی کرد.

صفحه نمایش این تبلت از نوع LCD و رزولوشن آن 1280 در 800 پیکسل خواهد بود. گلکسی تب دو به پردازنده یک گیگاهرتزی دو هسته ای، یک گیگابایت رم، بلوتوث نسل سوم، دوربین جلو VGA و دوربین عقب ۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. این تبلت ۱۰.۱ اینچی دارای یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری است که در مقایسه با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تبلت های هفت اینچی سامسونگ گزینه مناسبی به نظر می رسد.

سیستم عامل Galaxy Tab 2 اندروید 4‪.‬0 بستنی حصیری با رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ است و در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته هر دو مدل تا ۳۲ گیگابایت حافظه میکرو SD را پشتیبانی می کنند. فروش این تبلت از ماه مارس در انگلیس آغاز خواهد شد، اما در خصوص قیمت آن هنوز خبری در دست نیست.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀



   



تا حالا به این نکته فکر کردید که PSP ها چه قدر به تبلت ها نزدیک شده اند و یا برعکس تبلت ها وارد دنیای PSP ها شده اند . بسیاری از بازی ها را تبلت های امروزی با گرافیک مناسب خودشون می تونن اجرا کنند . ولی بازی کردن با یک صفحه صاف کمی مشکله . JXD S7100 این مشکل رو حل کرده و با تلفیق تبلت و PSP ، تبلتی ارائه کرده که با صفحه نمایش ۷ اینچی به همراه دکمه های کنار تبلت ، بازی را برای ما دلچسب تر کرده اند . احتمالا وقتی بدونید که این تبلت با قیمت ۱۳۹٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید خوشحال تر خواهید شد .JXD S7100 تبلتی با صفحه نمایش ۷ اینچی و رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ و همان پردازنده ای که در گوشی فوق العاده Galaxy S II به کار رفته یعنی Cortex A9 دو هسته ای به همراه Mali-400 GPU قدرت خودش رو نشون خواهد داد . حافظه RAM 512 و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ارتباطات Wi-Fi و پورت خروجی HDMI از دیگر مشخصات این تبلت مخصوص بازی می باشند . سیستم عامل این تبلت اندروئید و متاسفانه نسخه ۲٫۲ می باشد. باطری این تبلت تا ۴ ساعت مرم وب و تا ۱۰ ساعت پخش موسیقی دوام می آورد .





در تبلت JXD S7100 با اضافه کردن دکمه هایی به کنار تبلت بازی کردن را بسیار راحت کرده است . البته برای استفاده از این دکمه ها باید از رام ها سفارشی این تبلت استفاده کنید . ولی صفحه لمسی این تبلت این اجازه را به شما می دهد که بازی های لمسی را انجام دهید .

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

واقعاً همه نوع کپی کاری از این چینی‌ها دیده بودیم و به این نتیجه رسیدیم که این دوستان چشم بادامی بی شک نوابغ دنیای کپی کاری هستند و از هر مدل دستگاه گوشی همراه یا تبلت چندین و چند مدل تقلبی روانه بازار می‌کنند تا تمام سلیقه‌ها را راضی نگه دارد! اما برخی مواقع کپی کاری چینی‌ها به غایت موجبات تحیر را به وجود می‌آورد و در دستگاه های کپی شده جمیع اضداد را یکجا جمع می‌کنند تا نبوغ خود را به رخ جهانیان بکشند.





















در آخرین شاهکار کپی کاری این چینی‌های نازنین آیفون ۴s را کپی برداری کرده و روانه بازار کرده‌اند که زیاد هم موجب تعجب نیست اما نکته جالب این کپی کاری استفاده از سیستم عامل اندروید نسخه ۴ ( ICS ) می‌باشد!!این گوشی در واقع یک کپی برابر اصل واقعی از iphone 4s اپل است که حتی در بسته بندی هم دقت کامل به عمل آمده است.این گوشی با ۵۱۲ مگابایت رم و ظرفیت ۸ گیگابایتی عرضه شده است.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به نظر سوال خنده داری می آید. هر کسی بلد است چطور یک کابل یو اس بی را به کامپیوتر متصل کند. اما احتمالا شما هم همیشه دچار این اتفاق بی مزه شده اید که تلاش کرده اید کابل را برعکس جا بزنید. البته احتمالا می دانید که روی کابل های USB یک علامت کوچک وجود دارد که نشان می دهد هنگام اتصال کدام طرف باید به سمت بالا باشد.



اما روی بعضی از کابل ها این علامت وجود ندارد. و بنابراین باید با سعی و خطا جهت صحیح اتصال را پیدا کنید. البته واقعا کار سختی نیست و شاید بگویید اصلا ارزش این حرف ها را ندارد! اما دانستن این نکته کوچک هم خالی از لطف نیست: روی یک سمت اتصال های یو اس بی یک درز وجود دارد. کافی است هنگام اتصال، دقت کنید که این درز به سمت پایین باشد. با رعایت این نکته کوچک در اتصال کابل یو اس بی اشتباه نخواهید کرد.



البته اگر پورت ورودی یو اس بی عمودی قرار گرفته بود یا اینکه اصلا خود پورت را برعکس نصب کرده بودند دیگر از بدشانسی شما است! به هر حال نکته ظریفی است که دانستن اش به درد یک گیک می خورد.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نوکیا فقط چند ماه است وارد بازار ویندوزفون شده و تلفن های خانواده لومیا را وارد بازار کرده است. اما گزارش ها نشان می دهد که با همه این اوصاف توانسته در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۱ با سهم حدود 0‪.‬9 میلیون دستگاهی از 2‪.‬7 میلیون ویندوز فون فروخته شده، در صدر جدول تولید کنندگان ویندوز فون باشد. نوکیا هم اکنون با عبور از HTC و در اختیار داشتن 33‪.‬1 درصد بازار ویندوز فون، بزرگترین شریک تجاری مایکروسافت در بازار تلفن همراه است. نکته جالب اینجا است که میزان فروش دیگر شرکای تجاری ویندوز فون در سه ماهه چهارم ۲۰۱۱ نسبت به سه ماهه سوم کاهش ۲۰۰هزار عددی را نشان می دهد.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از سال گذشته می دانیم که اچ پی بعد از شکست در پروژه تبلت وب او اس قصد دارد سراغ ساخت تبلت های ویندوز 8 برود. حالا خانم ویتمن مدیر عامل اچ پی می گوید آینده درخشانی در مقابل این شرکت است. هر چند مدتی طول می کشد تا این شرکت خودش را بازسازی کند. اما طی دو الی سه سال آینده شما شاهد یک اچ پی جدید خواهید بود.

به گفته مدیرعامل این شرکت، اچ پی در آینده بیشتر برای پردازش ابری، امنیت و ابزارهایی که به مدیریت اطلاعات کمک می کنند شناخته خواهد شد.

او همچنین تایید کرد که تا پایان امسال تبلت ویندوز 8 اچ پی وارد بازار خواهد شد. تبلت قبلی این شرکت به نام تاچ پد تنها دو ماه بعد از ورود به بازار به خاطر استقبال کم و مشکلات مختلف با توقف تولید مواجه شد و ضرر بزرگی را متوجه اچ پی کرد.

حالا مدیرعامل جدید معتقد است اچ پی باید در تحول جدید تشکیلات اقتصادی مهم را هدف بگیرد و شاید این به این معنی باشد که این شرکت را کمتر در بازار مصرفی و کاربران عادی ببینیم؟

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

این هم سه تلفن جدید از ViewSonic که تا معرفی در کنفرانس دنیای موبایل بارسلون تاب نیاورده اند و حالا پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه با آنها آشنا می شوید. هر سه مدل با اندروید نسخه 4.0 هستند.

در بالا شما ViewPhone 4s را می بینید که نمایشگری دوست داشتنی 3.5 اینچی با رزولوشن 960 در 640 پیکسل و از نوع Clear IPS دارد و در این مورد بسیار شبیه نمایشگر رتینای آیفون است. با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین VGA در جلو و پردازشگری 1GHz.


VS-4e_narenji.jpg

تلفن دوم که تا حدی شبیه تلفن های لومیای نوکیا است، ViewPhone 4e نام دارد. این یکی هم 3.5 اینچی است، اما رزولوشن پایین تر است. یعنی 480 در 320 پیکسل و پردازشگر هم ضعیف تر و 650MHz است. دوربین هم ۳ مگاپیکسلی است. البته شرکت ویوسونیک به ضخامت 10.3 میلیمتری آن افتخار می کند.


VS-5e_narenji.jpg

مدل سوم که ViewPhone 5e نام دارد، یک گوشی ۵ اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل است و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. بنابراین علاقمندان اندروید که به دنبال یک تلفن دو سیم کارتی با اندروید 4.0 بودند حالا یک گزینه جدید در اختیار دارند.

در مورد بقیه مشخصات این مدل فعلا اطلاعاتی نداریم. اما اگر چند روز صبر کنید با معرفی رسمی آنها در نمایشگاه بارسلون خبر اش را همینجا  می خوانید.

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , alimohades.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com