TECH SHOW



مروگر گوگل کروم در نهایت در موقعیتی قرار گرفت که آن را بعنوان محبوب ترین مرورگر جهان قرار می دهد. بعد از یک صعود مداوم و مستمر از هنگامی که این مرورگر توسط گوگل عرضه شد یعنی از سپتامبر ۲۰۰۸ که نسخه بتا برای سیستم عامل ویندوز مایکروسافت منتشر شد.
مرورگر گوگل کروم در حال حاضر در صدر بهترین مرورگرها قرار گرفته است و اینترنت اکسپلورر معروف مایکروسافت را به زیر کشیده است، یعنی موقعیتی که مدتها اینترنت اکسپلورر در اختیار داشت هم اکنون از دست این مرورگر خارج شده است. این اطلاعات براساس گزارشات و آمارهای Statcounter بدست آمده است.
Statcounter قبلا در گزارشی نشان داده بود که تنها در یک روز یعنی در ۱۸ مارس، گوگل کروم این عنوان را از اینترنت اکسپلورر گرفته است، اما هم اکنون و در May 2012، این ماه تبدیل به ماهی شده که کروم موفق به گرفتن جایگاه اینترنت اکسپلورر شده است.
شاید مهمترین دلیل این اتفاق، سرعت بالای این مرورگر، وجود extensions های متنوع و توسعه و پشتیبانی از زبانهای مختلف باشد. نظر شما در مورد این مرورگر چیست؟ شما دلیل اصلی پیشرفت این مرورگر را در چه می دانید؟

نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

كمپانی سونی گوشی جدیدی را تحت عنوان Xperia GX‌ ارائه خواهد داد كه این گوشی دارای یك دوربین 13 مگاپیكسل می باشد و اكنون بصورت غیر رسمی تصاویری كه با دوربین این گوشی گرفته شده در وب منتشر شده است اگرچه درحال حاضر قضاوت در رابطه با كیفیت دوربین در سونی Xperia GX‌ زود است. ظاهرا این تصاویر در سالن گوشی های هوشمند Docomo گرفته شده كه نمونه اولیه GX در آن سالن موجود بود. مدل این گوشی SO-O4D می باشد.

كمپانی سونی تاكنون در رابطه با عرضه گوشی های جدید GX و SX در بازارهای جهانی اطلاعاتی ارائه نداده است و كمی عجیب است كه نسخه جهانی آن در سالن Docomo به نمایش گذاشته شود. بنابراین می توان گفت كه Xperia GX‌ برای خارج از بازار ژاپن فقط یك شایعه است.



نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , alimohades.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com