TECH SHOW

TECH SHOW



همانطور که انتظار می رفت مایکروسافت دیشب در کنفرانس خود از تبلت های ویندوز 8 ساخت خود با عناوین Microsoft Surface و Microsoft Pro Surface پرده برداری کرد. این تبلت ها که به نظر برای رقابت مستقیم با iPad اپل ساخته می شوند دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی هستند که به معرفی آنها می پردازیم.


دو نسخه از این تبلت ها عرضه خواهد شد که یکی دارای پردازنده آشنای لپ تاپ ها و PC ها از نوع x86 یعنی چیپست های 28 نانومتری Ivy Bridge اینتل همراه با Windows 8 Pro است و Pro Surface نام دارد و دیگری دارای پردازنده های موبایلی ARM و نسخه RT ویندوز 8 خواهد بود که همان Surface نام خواهد گرفت.


تبلت با ویندوز RT که به تبلت های بازار مانند آیپد و گلکسی تب ها نزدیک تر است دارای قطر تنها 9.3 میلی متر و وزن 676 گرم است. این تبلت دارای حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی خواهد بود و دارای درگاه های USB 2، Micro SD و Micro HD Video و آنتن 2×2 MIMO است و به گفته مایکروسافت با یک قیمت رقابتی با دیگر مدل های مشابه وارد بازار خواهد شد. این تبلت دارای صفحه نمایش 10.6 اینچی از نوع ClearType HD اما با وضوح نامشخص است.

در این تبلت یک پایه Kickstand قرار داده شده که با آن بدون نیاز با کاور می توانید تبلت خود را نگه دارید و اما کاور جادویی آن با اینکه درست مانند یک Smart Cover آیپد به نظر می رسد اما دارای یک کیبرد مجازی QWERTY و تاچ پد حساس به لمس خواهد بود.



نسخه دیگر تبلت که با پردازنده های قوی تری اینتل Ivy Bridge همراه است ویژگی های شبیه تری نسبت به لپ تاپ دارد و با قطر 13.5 میلی متر و وزن 903 گرم به سمت اولترابوک ها پیش رفته است. Pro Surface همچنین دارای حافظه داخلی بیشتر در دو گزینه 64 و 128 گیگابایتی خواهد بود و شامل پورت های USB 3.0، MicroSDXC، Mini Display Port Video و آنتن 2×2 MIMO است. این تبلت که دارای صفحه نمایش ClearType HD با اندازه 10.6 اینچ و وضوح Full HD 1920×1080 پیکسل است قرار است سه ماه دیر تر از Surface وارد بازار شود و قیمتی در حدود اولترابوک ها داشته باشد.



هر دوی این تبلت ها با کاور های Type (با صفحه کلید سخت افزاری) و Touch and Type (صفحه کلید مجازی) سازگار خواهند بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , alimohades.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com