TECH SHOW

TECH SHOW


زمانی که آندروید 4 با نام بستنی حصیری (Android 4.0 Ice Cream Sandwich) به صورت رسمی توسط گوگل معرفی شد، تعدادی از شرکت‌های تولید کننده تلفن های هوشمند برنامه ای برای بروز رسانی تلفن های هوشمند مبتنی بر آندروید خود مشخص و تدوین کردند، که در میان آنها سامسونگ نیز به بروز رسانی دو تلفن هوشمند آندرویدی خود یعنی سامسونگ Galaxy sII وGalaxy Note به آندروید 4 اشاره کرد و اعلام داشت این دو تلفن جزء اولین تلفن های آندرویدی این شرکت خواهند بود که به آندروید 4 ارتقاء داده خواهند شد.

خوشبختانه سامسونگ در روز 31 ژانویه 2012 (11 بهمن 1390) در شبکه اجتماعی فیس‌بوک به طور رسمی اعلام کرد که بروز رسانی رسمی آندروید 4 برای این دو گوشی  در اواخر سه ماهه اول 2012 عرضه خواهد شد؛ که تا آن زمان کمتر از 2 ماه باقی مانده است.

بستنی حصیری یا آندروید 4.0 آخرین نسخه از سیستم عامل آندروید می باشد که تغییرات بسیاری را با خود به همراه دارد. این تغییرات که بیشتر پیرامون رابط کاربری آن اعمال شده، جدای از زیبایی ظاهری، راحتی و سرعت را نیز برای کاربر به همراه خواهد داشت.

همچنین نا گفته نماند که بروز رسانی آندروید 4 برای تلفن های هوشمند سامسونگ مانند نسخه های پیشین این سیستم عامل، همراه با پوسته TouchWiz عرضه خواهد شد و احتمال می رود سامسونگ این پوسته را برای آندروید 4 کمی تغییر داده و آن را از نظر ظاهری و ساختاری زیبا تر و جذاب تر کند؛ که البته این موضوع هنوز از طرف سامسونگ تائید یا رد نشده و در حد حدس و گمان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , alimohades.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com